Er zijn al een aantal foto’s van ‘Laat de klant naar jou komen’ in fysieke boekenwinkels. Heb jij het boek gespot in een winkel? Maak een foto en laat me het weten.
Ook komen er foto’s en video’s binnen van het boek op locatie met de tags #boekoplocatie #laatdeklantnaarjoukomen
Het boek ligt natuurlijk ook in vele online winkels. Hier een (onvolledig) overzicht:
Managementboek.nl
Allereerst de site waar mijn boek al direct vanaf het begin goed verkocht, Managementboek.nl. Vanwege de affiliate-relatie die ik met ze heb stuur ik in al mijn berichten en via de site naar deze online boekhandel (http://bit.ly/boekeh).
PDF met gedeeltes van het boek. Uitgebreide auteurspagina met foto en laatste twitterberichten.
bol.com
Die andere grote online boekenwinkel bol.com.
Nog geen pdf waar je deel kunt lezen, pagina van auteur nog geen verder uitleg
Selexyz
Wat opvalt is dat je kans maakt op een cadeaubon van EUR 25,00 als je een beoordeling op de site plaatst. Verder kun je precies zien in welke Selexys winkel het boek te vinden is – voorraad in de 43 fysieke Selexys winkel. Zo zie je dat het boek in Amsterdam alleen bij Selexys aan het Koningsplein in de winkel ligt.
Bruna
De andere grote boekenwinkel keten, bruna.
Hier maak je kans op een bruna cadeaukaart van EUR 50 als je een recensie schrijft. Hiervoor moet je wel eerst aanmelden.
Boek.be
In België is Laat de klant naar jou komen nu ook online verkrijgbaar.
Er is weinig aanvullende informatie over het boek. Alleen de basisinformatie en een prijs. Je krijgt geen beeld van het boek.
Via Standaard Uitgeverij zag ik dat het boek in België o.a. ook via Azur.be en proxis.be te koop is.
Noord Nederlandsche Boekhandel
Web Wereld
Niet echt een online boekenwinkel maar wel een site met daaraan gerelateerde boeken.
Redelijk uitgebreide uitleg inclusief een link naar de PDF op managementboek.nl
Van Stockum
Boek ligt (nog) niet in de fysieke winkels.
Wat opvalt
Wat opvalt is dat managementboek.nl zeer uitgebreide informatie heeft. Bij veel boeken zie je ook reviews en beoordelingen staan. Er is een pdf met een uitgebreide indruk van het boek. Verder is de auteurspagina uitgebreid met tekst, foto en twitterberichten (test). Ze zijn zeer betrokken en gebruiken ook Twitter om hun boeken en auteurs die op twitter zitten te promoten zoals Erwin Blom en Anja Wassenaar.
De onderscheid tussen veel online boekenwinkels is eigenlijk zeer klein valt me nu op. Weinig focus.