« terug naar Blog

Wat zeiden de eerste lezers over dit boek

door Erno Hannink, 10-12-2009 in Boek

Na maanden schrijven wordt het toch spannend. Het boek gaat naar de uitgever en zij gaan er mee aan de slag. Alle informatie wordt gelezen en geredigeerd.

Het leek me leuk om een aantal quotes van mensen die ik ken op het boek te hebben. Na wikken en wegen heb ik een aantal mensen gevonden. Zij hebben mijn boek (in PDF) als eerste gelezen. Dit was wel de versie die nog niet opgemaakt en ook niet geredigeerd was.

Na een aantal opmerkingen van ervaren schrijvers Karen en Hedwyg heb ik toch nog een aantal aanpassingen in het boek gedaan.

Daarnaast heb ik via Managementboek.nl contact gezocht met de eerste koper van mijn boek: Marc Slijper. Als dank voor zijn vertrouwen heb ik hem de kans gegeven met een quote in het boek te komen.

Wat vonden deze eerste lezers van Laat de klant naar jou komen

“Het boek ‘Laat de klant naar jou komen’ van Erno Hannink is een boek waarmee de professionele zelfstandige direct mee aan de slag kan. Erno leert je alles over bloggen, hoe je goede nieuwsbrieven verstuurt, hoe je contacten opbouwt en onderhoudt met je doelgroep en hoe je sociale media zoals LinkedIn, Twitter en YouTube inzet.
Het boek is lekker leesbaar en een echt praktijkboek. Ga lekker aan de slag met dit boek van Erno en laat de klanten maar komen!”

Door Hedwyg van Groenendaal van Via Milia, specialist in webdesign en auteur van o.a. het boek Webdesign van concept tot realisatie, www.linkedin.com/in/hedwygvangroenendaal.

“Erno Hannink beschrijft wat internet een ZZP-er kan bieden om bij de klant in beeld te komen. Het boek levert een schat aan informatie op en is prima bruikbaar als naslagwerk.”

Marc Slijper Zelfstandig ondernemer van Slijper ICT Consultancy, www.marcslijper.nl

“Erno Hannink is een van de mensen die door hebben dat internet kleine ondernemers en zelfstandigen enorme kansen biedt. Ben jij daarvan ook overtuigd en wil je aan de slag met een eigen weblog, e-mailnieuwsbrieven en/of online netwerken, dan biedt dit boek je een schat aan praktische informatie waarmee je direct aan de slag kunt.”

Karen Romme, ondernemer en auteur Calimeromarketingboeken